|
|
|
|---|---|
|
Dags att byta torkare på pärlan. Vart köper ni era vindrutetorkare? | |
|
Köp original. Håller längst. Surf Or Die!!! |
|
|
Biltema Har testat både dyra och billiga genom åren, min erfarenhet är att nästan alla efter ca 6 månader antingen blivit stela och låter mycket, eller ger "repor" efter vattnet. Däremot biltema Rain off fungerar riktigt bra. Ligger man å kör över ca 70km/h så rinner dropparna av fort och du behöver inte enns använda torkarna. |
|
|
Har ännu inte kommit till något torkarbyte på min F31:a, men till min förra V50 köpte jag på wipers.se . Dom fungerade asbra och kostade typ halva priset mot Volvo originalblad. Kollade precis och dom tar 299kr för ett par till F31. Dom säljer även BOSCH till samma bil för 459 ... mycket tveksam till att Bosch-bladen är så mycket bättre som priset är högre. Tror mer på att köpa billigare blad, typ wipers.se och byta dom oftare istället :) |
|
|
Köpte Bosch vie eBay från England och lär fortsätta med det. Körde Wipers ett par gånger. Svinnöjd först men sen inte alls. |
|
|
Bumpar den, har köpt båda varianterna på biltema, men ingen av dom har fungerat särskilt bra. Kan man hitta originaltorkare på ebay också? Någon som har en bra sökning? |
|
| I brist på annat så provar vi Mekonomen denna gången, vid en första testa så funkar det bättre än Biltema åtminstone :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.