|
|
|
|---|---|
|
Licht On börjar blinka på check controllen om jag åker över 235kmh ,,, vad göra? nån som har någon idè? tacksam för svar... lavajas | |
|
Hummm. Hur ofta ligger du i konstant fart ÖVER 235km/h???? Misstänker starkt att det inte är så ofta och att dom få gångerna det inträffar så kan du nog leva med det. Min uppfattning. Mvh. Micke Olsson |
|
sebbe_bmw |
Och hur ofta går en 525 i 235km/h... Inte ofta.. Sebbe |
|
Lite av min fråga. Det var ironi i det förra inlägget. Min 530 automat gör 235 enligt mätaren och 225 enligt alla faktasiffror. Mvh. Micke Olsson |
|
| Lätta på gasen och lägg dig på 233...då finns det marginal | |
Tigerr |
Sebbe_BMW >> Joo du! Nerförsbacken på Hallandsåsen så går den så fort! Så det så! :P Tigerr |
| Sur hink du har Micke O!!! 242 på mätaren på plan mark i Hannover trakten.... | |
|
Kan bara meddela att min 525 har jag haft upp 245 på plant, då gjorde visserligen över 7000rpm..... Ät inte gul snö.......! |
|
|
Felskrivning... sorry 135kmh ska det vara,,,, Men attans vad folk tände till,, haha,,, verkar som en del inte har hört talas om trimmade 525:or med lite annan utväxling,,, Mvh lavajas |
|
|
Kan det vara nån tysk variant på att man skall slå på lysen när man fått upp farten kanske?? Har du BC eller den s.k. "lilla datorn" ?? |
|
|
Tror jag inte,,, ruckade lite på min glappa halvljusbox,,, efter det har det inte hänt igen,,,, ??? nåja det var väl bra iallafall,,, lavajas |
|
|
Har faktiskt hänt att min med har gått så fort på motorvägen! ;) Bayerische Motoren Werke *Norrköpings Performance* www.swespy.com *Member no 101* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.