|
|
|
|---|---|
|
God afton, Någon som har koll på eller vet något om den röda 840'n som finns till salu i Malmö? Ser fin ut på bilderna... //PB | |
|
och länken... Länk |
|
|
Denna? Länk |
|
|
Där hann du lite före...:") /Lennart |
|
|
Vad vill du veta ?? /P |
|
|
Snygg bil, men vad är grejen med att ta fyra i princip identiska foton? Inte världens mest givande post kanske. Har tyvärr inget att tillägga om bilen. |
|
|
All som finns att veta... Har någon här ägt bilen? känner någon till historik som kan vara bra att veta om man skulle vara spekulant på den?Bra och dåligt. Tycker mig se nyansskillnad på dörr/framskärm, inte helt ovanligt på en så gamal och rör bil kanske. //PB |
|
|
Ett samtal till säljaren är väl alltid en bra början. Sedan är det magkänsla som vanligt. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Är omlackad eller bättrad efter diverse rostskador bla på skärmar så en noggrann undersökning skadar inte framförallt under kjolpaketet där rosten är dold samt övre delarna av hjulhusen. /P |
|
|
Råkade faktiskt glida förbi just denna bilen tidigare idag... Hade dock rejält ont om tid så jag hade bara möjlighet flukta ifrån min egen bil. Den stod dock på parkeringen till en bilverkstad. Bra/dåligt, fuck knows! Snygg bil dock... |
|
|
Floppa Vad tillförde ditt inlägg i frågan om bilens skick /P |
|
| kspehe, din? eller varför så aggressiv? | |
|
Nej inte aggressiv men man vill ha fakta om bilen, inte att någon åkt förbi den vilket inte ger något i denna tråd. så nu kommer jag inte att skriva mer om detta. /P |
|
|
No offence, men vilket forum på nätet är enbart fyllt av fakta? Ska jag var lite självkritisk så kan jag väl hålla med om att jag kanske inte tillförde så mycket. Jag bara kom förbi en bil som jag hade reagerat över i vanliga fall. I detta fallet så kopplade jag dessutom samman det med en tråd jag sett på AP och postade här. Ska försöka hålla mig ifrån sånt i fortsättningen. ;) |
|
|
Tack för svar, även om det inte gav så värst mycket...;-) Har nu i vart fall köpt en 850. Skoj, har alltid velat ha en sådan i garaget. En svart 92:a med M-sport chassi och grå sport-läder inr, efter ett par timmars bekanskap så verkar den vara i ok skick, får se efter imorgon då vi ska ut på en ordentlig 15 mils tripp... //PB |
|
|
Välkommen till gemenskapen då! :) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Håller med Daniel,grattis och med rätt antal cylindrar! Dic |
|
|
Tack och bock, - jo, det var några år sedan manhade en 12:a senast. //PB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.