|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Har själv bytt tändstift och kupeluftfilter Och kollat dräneringen till cabben det såg bra ut. Och polerat och vaxat :) Nu börjar det bli ordning på "Cinzia" :) |
|
|
Monterat aux -sladd köpt på ebay för 100kr med frakt. Tog bort askoppen och placerade sladden med uttag där. Fungerar bra :) |
|
|
Nu har jag fått automatiskt halvljus programmerat hos Jarls bilservice mycket bra bemötande kostade 600k även programmerat tre blink på blinkerspaken och dubbel blink vid larma på. Jag har monterat farthållare . mugghållare på passagerar sidan köpt på ebay. Även fått en buckla i framskärmen klantigt! blir väl omlack av skärmen om cardent inte kan lösa det snyggt. |
|
|
marasp: Menar du den typen av automatiskt halvljus som tänder det vid skymning? På min har jag ett läge "A" men i dagsljus är inget tänt då. Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
Nej kanske fel ord av mig... Men halvljuset tänds när bilen startas.. Vredet i läge halvljus |
|
|
OK, däremot 3 blink verkar lockande, får kolla upp det! Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
"Tre blink" tycker jag är bra ! Det finns för många som inte orkar använda blinkers alls... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.