|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Av händelse fick jag tag i en BMW 323i -99a till ett ytterst förmånligt pris för några månader sedan. Jag kommer snart börja plugga och kommer då behöva sälja bilen, men har ingen aning om dess värde. Det är alltså tal om en svartmetallic BMW 323i e46 från -99 med, vad jag förstått, i princip all utrustning. Helskinn i svart med elektriskt ställbara stolar och mahognyträ detaljer. Multiratt. Stora färddatorn med GPS, Tv, och snygg -90tals telefon. Elhissar. Elspeglar AC/klimatanläggning. Cdväxlare för 6st skivor. Säkert mer jag inte tänkt på. Utöver detta sitter det en eftermonterad Dvd/Usb enhet med fjärrkontrol monterad under passagerarstolen kopplad till färddatorn så man kan kolla på film, spela upp musik från Usb etc. All el, telefon och utrustning fungerar utmärkt och inredningen är i jättefint skick, några repor i lädret på passagerarstolen men det borde vara enkelt att fixa. Bilen har gått 24.500mil och är mekaniskt i jättefint skick. Motor, låda och bromsar är silkeslena och utan missljud och bilen går som en klocka. Lite osäker på servicear, måste kika i papprena. Utvändigt sitter det vita blinkers runt om, andra baklyktor etc. Xenonkonverterade framlyktor. Takvinge/läpp över bakrutan. Någon typ av M-sport vinge på bakluckan. Mörkt tonade bakrutor. 17" Oxxo Svarta splitfälgar med polerad fälgbana. Mekaniskt och invändigt är bilen i kanonskick. Lacken är tyvärr i lite sämre skick. Lite repor, parkeringsskador och skulle behöva en ordentlig rekond. Finns ett litet rostangrepp över höger baklykta i skarven, samt någon enstaka liten rost bubbla på en skärm. Uppskattningsvis, vad kan en BMW med ovanstående spec vara värd? | |
| 35-40000:- | |
|
Tack det var ungefär vad jag trodde! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.