|
|
|
|---|---|
Christopher@ |
Hej på Er. Är det någon som har varit och kollat på M3:an som finns på Bilforum i örebro??? Det är en Röd 94 11.600 mil Är nämligen på jakt efter en fin M3:a. Ska eventuellt åka och titta på bilen på Söndag, och det skulle var roligt att höra någons synpunkter på bilen.(bilden som finns på nätet ser väldigt fin ut i alla fall :) |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jag har inte kollat på bilen men däremot Bilforum är Honda återförsäljare. ägeren är son till familjen Larsson (Larssonbuss /Resman som startade bussresebranchen på 60-talet, killens farmor) de har bra kontakter i Tyskland sedan många år för att få hem fina bilar. Ingen rufflar och bågfirma mao.Som det finns rätt så gott om i Örebro. Känner en del personer i familjen personligen.Så hoppas du blir nöjd.JWH ? kanske rent av svensksåld? vi är ju uppe på T för nyreggning nu. Ser fin ut på bilden. och priset är väl inte så farligt dyrt heller.Jämnför med BmWbörsen MVH Hasso |
Christopher@ |
Tack för ditt svar. Ringde och kollade upp bilen, tydligen såld 16 augusti 2002 till den nya lyckliga ägaren.( ja ville ju ha den bilen). Men men får väll hoppas att det finns fler fina bilar som är tillsalu. Dom flesta man ser är sönder stylade bilar. Jag vill ha en orginal M3:a med 17tums Motorsport fälgar.. |
|
Finns en RIKTIGT FIN M3:a på BYTBIL.se En röd -94:a.. sök på m3 i Hallands län.. Jocke 1.07.30 på Gelleråsen:) 1.00.17 på Knutstorp.. www.JoCompetition.com |
|
|
Christopher.. Jag ska ev. sälja min, maila gärna för info! /Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.