|
|
|
|---|---|
|
Trevligt, 760i -04 ;-) Länk Aldrig någonsin vinterkörd, v12 som gått 12 500 - 12 999 mil? | |
|
Finns här på AP med: Länk |
|
|
Now we are talking....Länk |
|
| Nypris 1.860.000:- ;-) | |
|
Den skulle alltså vara extrautrustad för nästan 500' vilket inte är möjligt ens teoretiskt. |
|
|
En såpass modern tung och fin bil (F01) med så kraftig motor borde allt vara fyrhjulsdriven. |
|
|
Kaparn, dom finns att få med xDrive, till en ringa :-) extra kostnad.... Jag har det inte på min men tycker det fungerar galant ändå. Marin, varför skulle det vara i det närmaste omöjligt att extrautrusta en 7:a för 500k? Bara baksätet i den bilen är extrautrustad för närmare 50k. Rear seat entertainment Professionell kostar 29k till och Alcantara taket 15k ytterligare. Sen kan man ju dessutom gå loss på Individualilstan och t ex shoppa en ratt för 7200 spänn :-) eller en helläderklädsel för 86k Niklas Fransosen |
|
| 760 har mycket som är standard jmf med övriga F01 modellerna. Tom Merino läderklädsel är stadard. Har mycket svårt att få ihop 500k i extrautrusning. | |
|
Det är sant att en 760 har en massa utrustning som på andra lite "enklare" modeller kostar extra som standard. Men deras prisuppgift måste ju komma nånstans ifrån och även om man räknar vissa detaljer var för sig som kanske är köpta i ett paket så tror då jag inte att det svårt att bränna iväg en 4-500k i extra när man specar en 7:a. Sen kanske man är lite frikostig vad det gäller växelkursen för att få det att låta bättre i just detta fallet :-) Oavsett så misstänker jag att den inte rusar ut ur hallen även om det är en läcker bil. Niklas Fransosen |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Du kommer upp på 1.7 på bmw.se med extra allt :) Sedan är det klart att du kan får vad som på Individual |
|
Med alla listade utrustningsdetaljer blev det på bmw.de ett totalpris på €185810. Grundpriset var €146800. Dem kanske räknade med en kurs på 10kr? Vill man ha 4wd på en 7a kan man glömma att ha en tolva under huven precis som för Mercedes S-klass. Sedan kan man inte få parkassist till XDrive märkligt nog. Det senare kan man extrautrusta en VW Passat 4Motion med så varför inte på 5 och 7serie XDrive? Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.