|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla BMW entusiaster. Jag är jätte sugen på en ny BMW m3 e92 -08. Har varit i kontakt med en mycket respektabel firma från Tyskland där affären är 2 minuter från klar. Här finns chassi-numret WBSWD91010P303192 men hittar ingenting om bilen. Jättekonstigt. Har varit i kontakt med denna firman flera gånger innan med goda resultat. Vet ni vart jag kan kolla upp detta chassi-nummer? Tack | |
|
Bilen verkar vara sålt ny i Italien: VIN WBSWD91010P303192 Type code WD91 Type M3 (EUR) E series E92 (M3) Series 3 Type COUPE Steering LL Doors 2 Engine S65 Displacement 4.00 Power 309 Drive HECK Transmission MECH Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery LEDER NOVILLO/SCHWARZ (NCSW) Prod.date 2008-07-03 Code Description (EPC) S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S2PAA Lug bolt retainer S441A Smoker package S4MXA Int. strips, Alu Shadow, linear polished S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S563A Light package S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S884A On-board literature, Italian S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S548A Kilometer-calibrated speedometer S775A Headlining anthracite |
|
| Ja, så har jag också förstått det. Men det hade varit bra att få lite mer information. | |
|
Hej, är det en BMW handlare så kan de ta ut full servicehistorik plus garantiptgärder, det ska de även kunna göra härifrån på BMW om du pratar lite med dem. Jag köpte precis en BMW som rullat i Italien via en firma i Tyskland där de köpt hem en dröss bilar för att hjälpa deras vänner och fick uttdrag på allt som är gjort utan problem. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.