|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Menar F20 i inlägget ovan. | |
| Oj! Mycket läcker! Har alltid gillat konceptet med 1M / M135i men aldrig gillat utseendet, denna bil är ju helt klart intressant när den fått några år på nacken :) | |
| Någon som vet om det är möjligt att beställa en 2-serie (M235xi) redan nu? Tycker det är lite skralt med uppgifter om modellen över lag. | |
|
Tror inte det är möjligt beställa än Länk |
|
|
"Tycker att gamla 1-serie coupén är lite snyggare eftersom den inte har den där uppsvängda formen över bakhjulet. Men så är jag väl lite partisk.... /m" Håller med. Röven ingen hit - men jag har ju inte sett den från alla vinklar, eller i verkligheten. Ganska lik 4-serien? |
|
|
Fanns ju en 3d-modell på bimmerpost oxå... baserad på foton tagna tidigare på en omaskerad bil. Länk |
|
|
Första testet, som väntat, dvs mycket bra Länk |
|
| vill ha en sån :D | |
|
den perfekta (praktiska) leksaken. snygg! (fast tillsvidare får jag nöja mig med 123d-traktorn) |
|
|
Länk Vill ha |
|
|
bmw i gbg har två st 2-serie under skynken som ska visas snart. Fick inte ur dem vad det var för något direkt, mer än att ena var estorilblå så M-sport något. Och kände lite på bakluckan o kände en m-vinge iaf :) Inte mycket att komma med kanske, men någon annan kanske vet mer? :) |
|
|
Länk Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
412000:- är ju inte billigt tyvärr |
|
|
Vad sägs om denna M3 killer? Länk |
|
|
AMET: riktigt cool, jag undrar lite varför instrumentbräda och mittkonsoll kommer från E90? Man börjar funder vad de byggt på... /DJ |
|
| Håller med, ser lite konstigt ut | |
| Det skulle ju kunna bero på att bilderna är på en E90 M3... bortsett från den photoshoppade 2-serien i tre olika färger då | |
|
Bara att handla om nån är sugen... Länk ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.