|
|
|
|---|---|
|
Trodde den skulle va snyggare än den blev. Liten besvikelse. Får hoppas på nästa 7-serie. Inte för att jag skulle ha råd men drömma kan man =) Länk: Länk | |
|
Nu går världen snart under! En dieselfyra i en S-klass! |
|
|
Tror den nuvarande finns som 250 också. /TM |
|
|
S350 V6 är minsta modell av W221an på svenska marknaden iaf. |
|
|
250CDI finns redan idag Länk ------- //Lövet |
|
|
Känns som det är den vägen många bilar ska vandra... Kanske inte hade valt en fyra ens i en E-klass (om jag kunnat s a s om ekonomin, min, varit bättre) men visst är 0-60mph på 8,2s ändå imponerande för en så liten maskin i stor bil! /TM |
|
|
Prestandan är det inget fel på i dagens dieslar den fyran går säkert bättre prestandamässigt än min gamla V8a, däremot är gångkulturen riktigt tråkig, speciellt i fyrorna. (men jag kanske är lite speciell som tycker att en bensinar V8a är nog så rå i gången) |
|
|
Man måste ju klaga på nått så....jag har lite svårt för grillen. Den har samma utseende och form som man är van vid sedan generationer tillbaka, men plötsligt har den blåsts upp dubbelt så stor. Känns bara....weird. (det gäller för övrigt till viss del även 7-seriens nos enligt min smak) Annars garanterat en helt enastående bil på alla sätt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.