|
|
|
|---|---|
|
Har i studiesyfte köpt Sonax Snabbwax ( sprayflaska med den snabbe tysken ), tänkte köra firma bilen med det och se om det är ngt att ha eller bara skit.... Rapporter kommer fortlöpande , stay tuned!! | |
|
Jag har kört det på E38:an under den här säsongen. Silvermetallic. Är faktiskt positivt överraskad av resultatet. Håller bra, tvättar bilen 2 ggr i veckan. Fin glans och vattnet pärlar som det ska på en vaxad bil. Och bilen är lätt att tvätta, smutsen fastnar inte så bra. Dessutom är det extrem lätt att lägga på och putsa av. Använder det också på fälgarna med mycket bra resultat. Det finns dock ingen polish i vaxet så lacken bör vara bra när man börjar. annars får det bli ett seg före vaxningen. |
|
|
Är det inte deras vanliga hårdvax, fast i sprayflaska då? Det lär ju vara lätt o ordna själv isåfall.. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Jo visst är det som "carl L" säger det är vanligt vax som är förtunat för att fungerar i sprayflaska . Men som sagt var, ett smidigt sätt att skydda en fin lack med . Men är det inte så med allt : byt förpackning , mkt reklam och någon superkändis använder det ! Kan inte misslyckas ;-) MVH TONY ///M3 |
|
Tigerr |
Vad kostar "Der sneller Düsk" då? :) Och hur länge räcker en flaska ungefär? *ursäkra min tyska! ;) Tigerr |
Tigerr |
UrsäkTa skulle det va.. Tigerr |
|
Har sett prislapp mellan 80-115:- för en flaska. Jag har vaxat min E38:a 3 ggr och det finns fortfarande mycket i flaskan. |
|
| 129:- hos Statoil jl--a rövare... | |
|
"Men är det inte så med allt : byt förpackning , mkt reklam och någon superkändis använder det ! Kan inte misslyckas ;-)" Jag glömde höjpriset hutlöst ! Kostar inte en "vanlig" burk sonax hårdvax ca 80 kr !? MVH TONY ///M3 |
|
|
Verkar ju rätt så skönt , ett äkta latmansvax ! :) ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.