|
|
|
|---|---|
|
Lyssnade på Radio Sthlm och där pratades det om polisens trafikövervakning och slutet av interjuven fokuserade på hastighetsövervakning. Trafikpolisen hade sin länschef (?) där, Tord ***b*rg ngnting. När han frågades om några bilar gick fortare än andra svarade han att BMW går väldigt fort. Vafan. Fult påhopp. | |
|
Tord Ahlborg heter han, chef för den regionala trafikpolisen i Stockholms län. |
|
| Tja..."som man bäddar får man ligga"... inte sant, kära BMW-vänner...:( | |
|
Ja, det var väl för någon dag sedan de fick tag på några rötägg som förutom att de redan gjort något olagligt, även snott en M5. Polisens uttalande: "Sådana bilar försöker vi inte ens köra ikapp" Lite kul är det :-) ThePuc |
|
|
BMW går fort, det gör andra bilar åxå... Synd bara att inte dom får lika uppmärksamhet... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Jo men det var ju som jag läste på någon annan tråd här på forumet som en polis hade sagt till någon att: "Folk som kör Bmw oftast är olagliga".. Vilket bullshit! Jag säger bara, stå på er grabbar och tjejer som "vågar" köra BMW! /Fidde |
|
|
Kan bara hålla med! Skulle alla som kör BMW vara kriminella då eller? Och som fortkörare räknar jag inte till att vara kriminell (inom vissa gränser). Ha det gott alla vänner/Berbel |
|
|
Att BMW´s uppmärksamas mer än andra bilar beror helt enkelt på att de är så snygga, är man snygg syns man, syns man finns man, finns man då är man något, är man något är man en BMW..... Ja! så enkelt är det nog / Wallace |
|
Blykälkeraggaren |
bästa polis kommentaren ja hört e den farsan fick när de frågade hur fort 733an gick. farsan sa, en bra bit över 200 orkar den med.. då kommer vi aldrig ikapp.. =) Skriver terorin 2/9 7:30 =) Mvh. Richard |
Blykälkeraggaren |
fast de va när de körde runt i sina volvo 740.. Skriver terorin 2/9 7:30 =) Mvh. Richard |
|
Visst går BMW fort.........jag vet :)) Det händer ju att man fäller högerfoten, ganska ofta faktiskt. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Bimmerman " måste bara säga att din bil är sååååååååååååå läcker,en av de snyggaste ! varför byter du inte nickname till " Kungen" ? :) mvh "Aktiva människor tänker om, passiva tänker: OM!" |
|
|
Jag säger bara "vvv" = våga vägra volvo. :-) önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
| Jag åkte med i en Audi RS2-94 ikväll. Den var det acc i kan jag lova. Kan förstå att en del kör fort :-) | |
|
säger som så.. När jag åkte ford sierra och Peugeot 405 blev jag aldrig stoppad av pappa blå, copas, farbror haffa elr vad man nu vill kalla dom.. men sen man bytt till BMW så blir man stoppad vid varje jävla kontroll.. blåsa hit å blåsa dit visa körkortet bla bla bla.. poliser måste ju dras till bmw. eller vad säger ni?? ---------------------------- King of the road |
|
|
JpMontoya Man får buga o tacka, alltid lika kul när folk uppskattar det man gjort. Byta nick......nope, Bimmerman duger för mig, det är låååångt kvar innan man kan kalla sig kungen :) /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.