|
|
|
|---|---|
|
Tjolöholm Classic Motor Den 19/5 2012 kommer Tjolöholm Classic Motor att äga rum. BMWCS West-sektionen kommer ha en monter utöver det vanliga med inbjudna utställande BMW-bilar. I år firar Tjolöholm Classic Motor 20-års jubileum så passa på att besöka, för det händer bara en gång ;) Länk till evenemanget: Länk Vi hoppas på gott väder och många besökare! David Elmqvist / Klubbmästare BMWCS West | |
|
Gott spacco, vi syns. Det brukar ju bli fint väder på Classic Motor! Kör lugnt på väg dit bara.... |
|
|
Kommer och tjötar i tältet :-) Solen skiner alltid på Tjolöholm! /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Lyfter denna tråden lite. Imorgon är det dags. Kan tipsa alla Göteborgare med lite BMW-intresse. Ett besök kommer helt klart att uppskattas. Utan att avslöja för mycket, så kommer det att dyka upp några milstolpar i BMWs historia. |
|
|
Helt rätt Morten! Vi syns där imorn! Mvh NK |
|
|
Några av mina bilder har jag laddat upp i kväll. Länk Återkommer med resten inom kort. |
|
|
M.A. Tack, bra info som vanligt. Här kommer några av mina intryck från dagen. Får se om min länk funkar, hojta till om det inte funkar. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.