AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.996

Tack till föraren av 535d GT - vilken perfekt start på veckan. :-)

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Vill tacka föraren av den svarta 535d GT, som jag fick njuta av infartstrafiken (E4an söderifrån) mot Sthlm med nu på morgonen.

Riktigt bra start på veckan att få sträcka ut bilen lite, och samtidigt känna att hoppet inte är kört när det gäller att hålla tempot uppe på vägarna.

Ett litet tack till den vita Audi A6an, det var kul så länge du hängde med. ;-)

Jag ogillar miljötalibaner - skarpt.
/Andreas
m3
260
m3rso
Billös
Haha inte lika roligt den dagen farbror blå vill hänga på också :)..Men säkert en bra start på veckan
Dr
296
Dr Bilfåne
Varierar ständigt.
Spänningen är tametusan olidlig... priset för millenniets töntigaste trådstart går till... ... <...trumvirvel...>... nu man hör en knappnål falla... ...förhandsfavoriten - MISTAFRIZZ!!!

*** Öronbedövande jubel, stående ovationer ***

AM&S intervjuar den lycklige vinnaren när den första kvartens hysteri lagt sig: -Hemligheten? Jag är en av de få som förstått att E4 just utanför huvudstaden egentligen är en racerbana, speciellt i morgontrafiken.

*** Jublet vet inga gränser ***

(En del av läktaren gjorde även en Vågen-ansats. Men den sket sig.)

Allt enligt ögonvittne.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Jag vill tacka min familj, mina kollegor, folket - för dess stöd. Jag hade inte förväntat mig det här, jag är mycket ödmjuk inför utmärkelsen. Haha, du var tvungen att kommentera iaf - istället för att låta tråden försvinna i glömska. Vill även passa på att tacka föraren av 535d GTn igen. ;-)
Ae
26
Aero abuser
BMW M3 -93
Haha :)
Man måste ju kompensera snittfarten ju.
Skönt att få sträcka ut lite! :)
Dr
296
Dr Bilfåne
Varierar ständigt.
Ahh.. glömde, några tonårsbrudar svimmade i samband med att de skymtade hjälten. Men glädjande nog rapporterade ambulanspersonal strax därefter att de hämtat sig och blivit hemskjutsade till föräldrarna av polis.
Hahahahah!
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Dr Bilfåne, :D!

Alpina B8 Länk
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Skaffa en ny nummerplåtshållare "Jag hastighetskompenserar din farthållarkörning".
Ts, är det även du som startat sidan www.hävdamig.se?

Dr Bilfåne: "millenniets töntigaste trådstart" , kunde inte sagt det bättre!

ni
567
nikasp
VW Passat Alltrack 2017
Jävligt fiffigt att kombinera fortkörning med infartstrafik... Jag som bor i Solna nu såg många idioter på södra sidan när jag långpendlade åtta mil om dagen in till stan. Här var ett par riktiga sjuka typer som smet, de smällde in i en bil med en farsa och hans barn. Länk Nä, välj bättre ställen och tider. Om det går dåligt så går ni från "tuffa" (om man är 15 år) till knappt värd skottpengar.

PS. Gardering för att trådstarten var ett flamebait.
Jo men sånt där händer bara andra, inte TS.
ni
567
nikasp
VW Passat Alltrack 2017
Haha, sant. Hoppas att TS bara skojar för att uppröra. om inte så är det kraftig fjortisvarning. Har sett min beskärda del av unga grabbar som tävlar och gangsta-wannabes på väg mot Tälje. Värsta var en som körde om mig på höger sida pga. att han närmade sig en långtradare snabbt. Det var så jäkla nära att han prejade mig mitt på E4. Jag låg i 110 och han uppskattningsvis 160-170. Skulle tro att jag hade voltat om han hade träffat mig. Speciellt efter det har jag noll acceptans för sjuka typer som kör som idioter bland andra.

Har tre års E4-statistik på det där och det är oftast unga grabbar i sunkpimpad äldre BMW eller tokpimpad SEAT Leon eller motsvarande. Sen någon maffiaboss i 745 också. Äldre killar, det är aldrig tjejer, verkar ha mognat och "sträcker ut" där det inte är andra bilister. Cyklar milen till jobbet numer och ler åt alla som sitter i infartstrafiken och surar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.