AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
10.915

BMW Z3 1.9 från Holland som gått ca 19k mil

Sida 2 av 2
Angående front, har inte alla Z3 dimljus. undantag M-serien?
Angående front, har inte alla Z3 dimljus. undantag M-serien?
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Nix. Har sett ett par stycken utan, då sitter där en täckplatta i hålet. Observera att det är olika front på fyr- och sexcylindriga Z3 före faceliften, de fyrcylindriga har ett mindre luftintag och saknar positionsljus på sidorna, de sitter istället i strålkastarhusen.

/Masten
Visa användare
192
Marios
BMW Z3 -96 Cosmos Schwarz röd topp!
Fan du Prins V. känns som du har rätt ang 6:an. Har haft en E46:a förut med en rak 6:a och som du säger så är ljudet en stor del av upplevelsen. Efter en snabb titt har jag hittat några ex. Undrar bara vad man ska tycka om långmilare dvs 25k mil och uppåt?

Länk

Mvh Mario
Visa användare
192
Marios
BMW Z3 -96 Cosmos Schwarz röd topp!
Då är man en stolt ägare till en Z3:a Schwarz! Fan vad den gick bra trots sina år/mil/4 cyl !!! Kanske inte går att jämföra men jeflar vad jag gillar mitt nya åk! Kille jag köpte bilen av var riktigt cool och jäklar ärlig. Medelålders man och BMW entusiast som hade skött bilen bra. Den döljer en och annan synd men vem skulle inte göra det efter 17 år på nacken!?! Så hon (bilen) ska få lite ömhet i form av lite polering och lite rostborttagning (knappt synlig). I det stora hela är jag jätte nöjd. Kom in i Skåne samtidigt som Gummballarna igår så vi rejsade lite :p Pålisen brydde sig inte så mke om mina lilla bil heller så jag gasa upp i x-hundra blås hela vägen :)

Mvh Mario
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.