|
|
|
|---|---|
|
Tjena tjena , är ute efter en ny småbil nu, vi har i dagsläget en Polo från 07 som dragit ca 8000 mil .och funderar på en Audi A1.Var och provkörde en sådan idag fick testa bland annat dieseln på 105hk och även bensinaren på 86hk.Bägge kändes ok på låga varvtal men vid högre så kändes dieseln piggare. Men nu till det hela jag satte mig i baksätet i Audin och till min förvåning så va det nästan omöjligt att sitta där bak (är 1,81) jämfört med polon så kändes den mycket mindre. Så då skulle de kännas fel att lägga pengar på en ny fast mindre bil . | |
|
A1 är en mindre bil än Polo, den har dock som du märkte bättre detaljkvalitet och är tystare... MVH Christofer |
|
| tycker audi a1 är alldeles för dyr.. borde det inte komma en polo facelift snart eller varför inte byta märke? | |
|
A1 3-d eller 5-d? Golf eller nya V40 lär vara mkt mer användbar. |
|
| Testa Skoda fabia RS - 180hk diesel & DSG :-) | |
|
Har redan köpt en a1 med S-lime riktigt grym ! Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
| Vilken motor blev det då..? 5-d? | |
| Jupp 5d silver och svart tak. Bensinsren på 86 hk och 160 nm :) | |
| OK, ingen raket då mao.. :) Men grattis, de är roliga ändå; de där! | |
|
Raket är den inte men riktigt snygg och välbyggd! Tackar:) Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
| Grattis! Men den motorn är seg. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.