|
|
|
|---|---|
|
För lite drygt ett år sen valde en av mina bästa vänner att lämna jordelivet,tänk på va ni skriver | |
|
Visst är det tragiskt men här finns väl ingen vad jag vet nätmobbning ? Ha deT |
|
|
Nä inte mobbing kanske men ibland kan jag tycka att trådar har en tendens att spåra ur.T.ex annonser ,värde av bilar,uthängnining av vissa säljare som ibland är med all rätt men man man måste vara noga innan man hänger ut någon.Tänker inte själv bidraga i nån pajkastning så därför lämnar jag ämnet (Vill bara att man tänker till ibland) Mvh Patrik |
|
|
Tragiskt, men varför ens nämna det på ett bil forum? Knappast rätt ställe. Prova flashback istället. Mvh |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Självklart tragiskt men jag tror det finns mer bakom än bara ett inlägg i ett forum. Ett forum är ju till för att dela med sig, och sedan om man kallar det för "uthängnining av vissa säljare" eller information om vissa säljare. Marin är det ju ingen som hängt ut, han sköter sig bra. Solåsen hänger många ut, vart väljer jag då att köpa bil? |
|
Trist, men jag fattar nada... Menar TS att personen i fråga tog livet av sig för något som skrevs på detta forum? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tänkte inte fortsätta den här tråden men detta får bli avslut.Naturligtvis fanns det anndra orsaker bakom men div. åsikter på forumet bidrog inte till det bättre.När jag gick i försvar på forumet hånades jag/min fru men det kan jag ta Mvh Patrik |
|
|
Tråkigt att det blev så, beklagar. Själv tycker jag att Autopower är ett väldigt hjälpsamt och omtänksamt forum :) |
|
|
Skulle tro att fler blir nog hjälpta än stjälpta här! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.