|
|
|
|---|---|
| hej undrar om IX:en är fyrhjulsdriven, vill även veta lite mer om denna bil? vanligaste problemen m.m. vore tacksamför hjälp | |
|
325ix är 4x4 med viskos koppling i mitten om jag inte missminner mig. Är den törstigaste av E30 serien dvs 80-talets 3-serie. Dyr service och rep på 4x4 om den pajar! Låga priser dock pga låg efterfrågan. Välj en bakhjulsdriven pärla istället, roligara att köra, billigare i drift och snyggare utan den höga markfrigången... /Rickard, BMWCS 3738 |
|
|
Okej, läget e såhär dock att en kille vill byta sin 325IX mot min 740 Tic 88a vet inte hur jag ska göra, killen hade värderat sin bmw till ca 50000 ... e det värt att byta? bild på bmwn: Länk bild på min 740: Länk Länk |
|
|
Det är två helt olika bilar!!! Mer hightec i BMW = dyrare att repa (speciellt med 4x4)! Volvon e ju oslagbar i låga ägande kostnader men du är ju inne på en site där BMW är det enda tänkbara så... /Rickard, BMWCS 3738 |
|
|
Jag tycker personligen att du ska byta, om BMW:n är i lika bra skick som den ser ut på bild, väldigt snygg var den.. Är den import? Hade plåtar som började på "s". Klart att det blir dyrt om det går sönder, men jag kan inte minnas att jag läst om någon här på forumet åtmindståne som har fått problem med sin 4x4 325. Sök bland inläggen här på forumet och skriv typ "325ix" så borde du kunna få ut lite vettig info av vad som skrivits här. Mvh /Carl önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Kan inte annat än rekommendera 325iX. Visst är den lite törstig men inte i närheten av den onämnbara andra bilen ovan... BYT! ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 w1.923.telia.com/~u92305739/ |
|
|
typ bil annars är du dum volvon är biligare i allt bmw'n är dyrare i allt men den är roligare trevligare och snyggare plus det är en kombi Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub Ask Fore The IP FtpServer Ask Fore The IP ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.