|
Sida 7 av 11
|
|
|---|---|
|
Hej Tack så mycket känns bra faktiskt Ja gränsen var nådd..Självklart kommer jag förbi. |
|
|
Avvaktar med att gratta då du ändå inte slagit till "än", hoppas att bilen motsvarar förväntningarna och du får en skön tripp tillbaka till sthlm :) BMW M-POWER |
|
|
Mm, den där vill man ju se live :) |
|
| Dra åt h....te vilken jäkla bil...jag trodde jag var pedant | |
| Vad kul att du fick tag i en bil som motsvarade förväntningarna! Grattis! | |
| Stort tack..åker hem med pärlan | |
| Vad kul! Stort grattis! | |
| Tack tack. | |
| Grattis till en fin M5! :) | |
| Tackar så mycket | |
|
Länk Den verkar vara en riktig lågmilare ;) |
|
|
Catch me hur gick det med bilen? /Anders |
|
| Anders jag köpte den i 19/6 | |
| En M5a utan Navi, trodde knappt det såldes sådana. Men grattis till en i övrigt fin bil ! | |
|
Den mossgröna lågmilaren hos Jarls blev tydligen såld efter en dag bara...drygt 5000 mil, 1 ägare, -00, begärt pris 149.000. |
|
|
Länk Undra om denna är lika fin som beskrivs. Känns som den är ganska rimligt prissatt isåfall. Kanske nån på AP som är ägaren? |
|
|
Catch me vi vill ha lite recensioner nu av din bil :-) /Anders |
|
|
Med känsla: Självklart! Wanabedivers var förbi förra veckan och hälsade på förra veckan jag tror att han gilla den :) Tack för åkturen med din super coola Porsche förresten wanabedivers. Bilen är välskött på ett sjukt nivå,trodde gamla ägaren skulle be mig ta av mig skorna innan provkörning:) plus att jag trodde att jag vara pedant men det fanns värre. Bilen är mycket fin invändigt vill påstå 100% som nyskick finns inte ett märke på stolar eller alu paneler som brukar få repor av nycklar,jeans osv. utvändigt är det lika så fantastiskt vacker färg utan repor dock 2st stenskott en höjd med regplåten och en på huvven som stör mig extremt mycket och har på allvar börjat fundera på lacka om den men andra sidan vill inte förstöra lacken heller..Vet ej vad jag ska göra riktigt. Under till är den oxå som ny inga rost fläckar eller dylikt.Enligt gamla ägaren är den aldrig körd när det har varit regn(sjukt kan man tycka)Men jag uppskattar det nästan så att jag får dåligt samvete när jag kör bilen. Det är helsystem med racing headers xpipe med feritta slutburkar var lite orolig att det skulle vara för högt med resonans ljud och donar o har sig men så var det inte då gamla ägaren var mycket petig gällande resonans osv så det vart kanon jobb och det låter fantastiskt lagom rå och vass.. Väghållningen är en klass för sig men enligt min smak lite för mycket vässat kan jag tycka då jag har inga planer för åka bana, sitter ju ställbar H&R chassi med HRkrängshämmare fram o bak samt i motorrummet så chassit kommer jag (troligtvis att återställa till original) Bromsar är ju Brembo 6 kolvs ok osv där klagar jag inte heller grymt bra grepp dock dammar lite för mycket men det kan jag leva med.BBS lemans fälgarna var inte inte så tokigt som på bilder riktigt heta fälgar vill säga. Individuella ljudsystem låter grymt bra jämfört med alla andra BMW jag har bla HIFI eller HK osv I övrigt är den servad hos BMW alla gånger,Gamla ägaren har gjort olje byte varje år vid avställning osv. Jag är extremt nöjd med bilen som sagt nästan så jag får dåligt samvete när jag kör den..jag vill tro att den är ett av dom få e39 M5 i detta i skick och mil iaf i Sverige Minus sidan som sagt lite för hård dämpning/chassi och 2st stenskott annars 100%nöjd Ni får ursäkta blev lite för tjatig nu kanske men de e kul he he Mvh |
|
|
catch_ me: Grattis, låter helt fantastiskt! Mest märkliga är att ägaren sålde den. Mvh Stephan |
|
|
Stort tack Stephan Ja alltså han hade en AMG tror det var CLS 63 eller nåt som bruksbil och hade inte tid att köra den och ville ej ha den som bruks då..Det hela börja med att den första ägaren var ju så sjukligt pedant sen han hämta ut från Solna/BMW så fortsatte det bara med nya ägaren oxå. Jag är lite inne på lämna in den för rostskydd behandling inte för att det behövs men kanske jag sover gott om nätterna he he |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.