|
Sida 6 av 11
|
|
|---|---|
|
Jag håller med dawwe jag med även andra he he lite blandade känslor faktiskt kring den M5an..Jag buda han 210 släpper han den åker jag på en gång..lemans fälgarna var min favo för många år sen inte längre.Sen tycker jag att det är lite tråkigt att det inte finns nåt att göra med bilen den är ju tiptopp.lemansen åker bort och originala ersätter OM nu han tar mitt bud. GINO förstår hur du tänker oxå men jag tänker behålla bilen därför letar jag just en unik bil samtidigt tänker jag hur mycket glädje den bilen kommer att ge man betalar ju lite för det oxå |
|
|
Jag håller med Dawwe. Nöjer man sig med en brukskörd som känns begagnad är den så klart dyr men inte annars. Det är olika ligor. En brukskörd går inte att höja till den nivån som en riktigt fin befinner sig i även om man skulle renovera den från plåtren. Allt sjunker inte i värde utan går i stället upp med åren (eller ligger stilla). Till exempel kan man glömma att hitta en 540i/6 E34 för den summa jag betalade för den här 2006 Länk idag. Något som personer som stirra sig blinda på årsmodell/miltal har svårt att ta in. 220tkr är billigt för 03an om den är felfri. Mvh Stephan |
|
|
Den känns i alla fall mer prisvärd än denna i DE Länk ___ //Ulf |
|
|
Till viss del håller jag med Dawwe och Stephan och jämfört med vissa exemplar som det begärs 150-160' så är den helt klart värd merkostnaden. Själv skulle jag inte köpa den för 220' men det beror nog mycket på att jag redan haft en M5 så suget är inte där på samma sätt längre. Har inte heller möjlighet att förvara den på det sätt den förtjänar. När det gäller fälgarna så hade jag behållt Lemans men kanske ändå skaffat en uppsättning original så man kan skifta då och då :) ___ //Ulf |
|
| Vela inte för länge nu Catch...Det finns andra som är intresserade säkerligen, o nu när priset är bra kan du mycket väl bli lurad på den... | |
|
catch_me: Jag antar att du har full koll på alla detaljer gällande den aktuella bilen så som servicehistorik, skick, brister etc i det här läget. Eftersom du kommer att behålla bilen länge skriver du samtidigt som du värderar bilen till 210´, då återstår det bara att slå till. (10´mer eller mindre i det här sammanhanget gör varken till eller från) Känns som om du har redan mer eller mindre bestämt dig :) Programmer: "vissa exemplar som det begärs 150-160' så är den helt klart värd merkostnaden" Vad man begär och vad man får kan diffa enormt mkt ;) Det är skevt att jämföra pris på ett objekt med bilar ute på annons som inte blir sålda, skall man vara någorlunda rättvis så skall man egentligen jämföra med slutpris på sålda objekt istället. BMW M-POWER |
|
|
annonsen borta, slog du till? /Anders |
|
| Nej inte jag..Tror inte den är såld | |
|
Visst är det så GINO :) ___ //Ulf |
|
|
Med känsla: Annonsen är ej borta. Länk BMW M-POWER |
|
|
GINO det blev lite princip sak de priset just pga säljarens attityd. Många tankar kring bilarna.Den svarta stryker jag ur listan det är mellan dessa om inte kommer in en ny M5a Länk Länk den här ska ju in på bromsfix efter det skall han höra av sig släpper han den för 190 klipper jag den då jag har koll på historik och sett den i verkligheten och mycket seriös säljare |
|
| Ah...Jag ser att snålvattnet rinner:). Nej catch_me, du får noga vara lite smidigare än så om du skall hitta en bil i "toppskick", tänk på att säljaren kan mycket väl "smyga" här, o det kan bli en princip sak för honom, precis som för dig... | |
fredde 7 |
Catch me: Om den svarta är snuskigt fin, kan du inte skita i att säljaren är märklig då, det är ju trots allt en in bil du söker och ingen ny kompis? |
| Catch_me: Några framsteg? | |
| Ja då efter 3 dagars ordentligt studerande av bilen så bestämde jag mig för att köpa bilen.Imorn kl 06:00 avgår mitt tåg :) | |
| Alltså Den svarta i Skåne | |
|
Grattis! Den är riktigt fet, jag tror du blir nöjd med den! Mvh. Richard |
|
|
Hmm den blir nog bra. Jag har själv funderat på att köpa den. /Anders |
|
| Tackar så mycket...Det blir en rolig dag imorn spec resan tillbaka | |
|
Grattis! Nästan så jag börjar sakna min gamla M5:) Du får komma förbi och visa upp den vid tillfälle! Fick du ner priset något mer eller var gränsen nådd? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.