|
Sida 2 av 11
|
|
|---|---|
|
Såg den bile senast här om dagen, ser riktigt fin ut fortfarande! Alpina B8 Länk |
|
|
Den ser riktigt fin ut Bianca, synd att den inte har originalfälgarna. TS länkade M5 ser ju extremt fin ut men priset är ju mer än extremt också. /Anders |
|
|
Tack Med känlsa Jag köpte den våren 2006 vid ca 5900 mil av en nära bekant till mig Han hade köpt den året innan hos BMW Hannover.,har jag förmig,vid ca 5100mil. ägde den i drygt 5 år,och det enda jag gjorde var service m.m/slitagegrejer.. Närjag sålde den vid ca 10100 mil,så kändes kopplingen fortfarande riktigt bra |
|
|
220 000:- Var ett jävligt bra bud! Förra året var den ute för 320 000:- och nu 259 000:-, få se vad det blir för utgångspris nästa år... OT: Angående ägar antalet på bilen så ljuger han.... Utplockat som ny på BMW STHLM+3 privata ägare i STHLM inom samma familj + en brud nu som nuvarande ägare... Inget att ha mao ord för den som är emot "skenförsäkringar" ;) BMW M-POWER |
|
| Väldigt vågat att säga nej till det budet, inte mycket mer pengar som krävs för att få en m5 e60 med motsvarande miltal (slutpris) | |
| Väldigt vågat att säga nej till det budet, inte mycket mer pengar som krävs för att få en m5 e60 med motsvarande miltal (slutpris) | |
|
Länk Denna kan väl va värd att kika på? Stort + är ju att man slipper Lemans fälgarna, även jag tycker att det är en av de snyggaste fälgar som gjorts. De sitter ju på varannan bmw idag och det tycker jag personligen är riktigt trist. |
|
|
edge: Den ser jätte fin ut men min förra 330,M3,M5 och nuvarande bil är silver är rätt så trött på den färgen annars hade jag kunnat tänka mig den.. mvh |
|
| Ja 220k måste väl ses som ett riktigt bra bud faktiskt. Vet du om originaldelarna till bilen finns kvar/följer med? | |
|
Vi kom inte så långt så jag hann aldrig fråga |
|
|
Var det någon som köpte bilen? annonsen är iallafall borttagen... Eller så kanske ingen köpte den, så dyker den upp om ett tag igen med lägre pris... |
|
|
Den togs bort och uppdaterades... Mao ej såld. Länk BMW M-POWER |
|
|
Nej, såg det, trorr aldrig han får sålt den till det "fantasi" priset... Förstår inte hur en bilhandlare, som sysslar med bilar till vardag, inte godtog ett bud på 220.000:- som han fick ifrån trådskaparen.... bättre bud lär han aldrig få..... |
|
|
Länk Utmanare? Fast ej facelift... BMW M-POWER |
|
|
Import 2012. <4000mil på 13år. Måste bekräftas innan köp. |
|
| Nej nej ingen prefacelift..Det hade jag tidigare orkar inte med extrem oljeförbrukning och vanos rassel alltså. | |
|
Fyfan vad jobbigt det måste vara åka runt med olja och rassel i bakhuvudet hela tiden... Hur fan skall man njuta av bilen när man skall serva den hela tiden :) BMW M-POWER |
|
| Ja det var faktiskt anledningen till att jag sålde den annars var den helt underbar bil. | |
fredde 7 |
Vanos rassel under gång tycker jag är lika vanligt på facelift. Kraftig oljeförbrukning verkar även förekomma på de uppdaterade, Och även att de äldre är moderata på olja.. Dock är det säkert så att det är vanligare på de äldre. med hög förbrukning alltså. Förstår att du vill ha facelift...men det är riktigt häftigt med en lågmilare. |
|
Tyvärr måste jag säga att jag eventuellt funderar på att sälja min pärla. Har inte börjat komma till skott med Blocket osv än, men om nån är intresserad av en diskussion så är det bara att skicka ett pm för vidare kontakt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.