|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag undrar om någon har ägt, stött på eller vet något om denna bil: Länk Är intresserad och den verkar vara i fint skick. Har dock ej varit och kollat/provkört den än. Något speciellt man bör tänka på vid köp av 1-serie, E81? /Jungleland | |
|
Som du ser saknar den M-paket vilket gissningsvis 90% av alla 130 spekulanter vill ha... den har heller inte skinn, vilket säkert 80% vill ha. Därför är den ganska billig för att vara en LCI. Hade den haft M-pkt och skinn hade den nog kunnat gå ut för 50kkr mer... I övrigt en rätt naken bil, men dock LCI. Är skicket bra ligger den trots allt bra i pris. /Jonas |
|
| Den saknar även xenonstrålkastare, vilket enligt mig är ett måste. | |
|
Hej! Jag har en Bmw 130i till salu på blocket (tyvärr vet jag hur man länkar) men den har alla till val som man kan önska och lite till! Kostar mer narturligt vis men priser går alltid att diskutera... Sök på BMW 130i göteborg/ Hasse hasse |
|
|
Fin spec! Saknar väl bara navi pro och ett mer humant pris :) Länk Modellbezeichnung: 130I Ausführung: Europa Typschlüssel: UB11 E-Code: E81 Karosserie: Hatch Coupé Lenkung: links Türen: 3 Motor: N52K - 3,00l (190kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: ALPINWEISS 3 (300) Innenraum: LEDER BOSTON 2/SCHWARZ (LWSW) Produktionsdatum: 21.09.2007 Werk: Leipzig S321A Exterior parts in vehicle color S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S249A Multifunction f steering wheel S2MHA BMW alloy wheel, M double spoke 208 S2PAA Lug bolt retainer S302A Alarm system S313A Fold-in outside mirror P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S470A Isofix-System S473A Armrest front S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4MG Int. mouldings aluminium glacier-silver S502A Headlight cleaning system S507A Park Distance Control (PDC), rear S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S563A Light package S5DCA Rear-seat headrests, folding S663A Radio BMW Professional S677A HiFi System Professional DSP S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7AXA Advantage + Sport Package M S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S885A On-board vehicle literature Swedish S8SPA Control unit COP |
|
|
Tack för all hjälp! M-paket har jag inte som ett måste, men visst är det snyggt! Men Xenon vill jag ha, hade helt missat att den saknade det. Den såg väldigt fin och och är bättre utrustad Hasse, priset, 5 månader nyare och 2000 mil mindre + utrustningen motiverar inte prispåslaget på nästan 50%, 63 tkr. Går det att diskutera till något mellanting så är jag klart intresserad! |
|
|
Tack Lus för specen och kommentaren, priset kan ju diskuteras, men den som vill ha en välutrustad 130I har inte såmånga att välja på, vet ej exakt hur många likvärdiga som finns, jag skulle gissa under 10st.. Den som är intresserad kan ju höra av sig så får vi se../Hasse hasse |
|
|
Var och provkörde den igår. Föll pladask! Har inte all utrustning men bilen är i mycket fint skick så nu står den parkerad hemma hos mig! Jäklar vad bra en 130 går! Hade inte förväntat mig det här. Sammantaget den bästa bil jag har kört! Går lika bekvämt som min 320 och tystare! Nöjd! |
|
|
Grattis, vet hur det känns;) Saknar min 130, varje gång man körde bilen åkte smilegroparna uppåt... |
|
|
130 is da shit :) Grattis!! Vi köpte vår som andra bil som hustrun brukar, men faan va kul det är att dra ut och gasa med den, den går sjukt bra! Har man åkt runt i tråkdieseln en hel dag är det kul att åka lite rak BMW sexa :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.