|
|
|
|---|---|
|
Hur ska jag koppla ihop kablarna för att få halvljuset att slås på automatiskt på min 530i -93:a när jag vrider på tändningen? Uteblir "larmet" - Kennenzeichenlicht om man kopplar ihop rätt? Faror? | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Kennenzeichenlicht , är nummerskylts belysningen som är paj |
|
Mektips finns här; Länk Alla indikeringar fungerar som vanligt efter inkopplingen. |
|
|
Hehe. Kane: Klockrent. Mvh. Micke Olsson |
|
|
>Micke. Mina sladdar är mycket kortare än dina och det är knappt man klarar att komma åt. Har du något annat tips? KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
Classe: Svårt om du inte får ut kontaktstycket såpass mycket så du kommer åt att klippa och koppla ihop. Maila mig om du vill jag ska hjälpa dig i helgen. Mvh. Micke Olsson |
|
|
<Micke Jag är på sjön i helgen så nästa vecka ska nog gå bra!! KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
Nyss varit ut och fixat halvljusautomatik med ovanstående mektips, mina sladdar var också korta och det var svårt att komma åt men det gick att dra i sladdarna så kom de med ut "satt fastkilade långt bak" så det är nog likadant på din bil... Fungerar i alla fall klockrent! / Marcus |
|
|
Man får tacke för tipsen! 532 spänn för Mixonrelät (på Mekonomen) gör ju dock att man får den fulla p-ljusfunktionen (som du skriver om i ditt tips). Kan kanske komma till användning ngn gång. Tog det säkra före det osäkra denna gång... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.