|
|
|
|---|---|
|
Finns säkert nån tråd om detta, men jag är lat för att leta. Var och köpte min efterlängtade M3:a i vintras av "Jimmyboy" i Helsingborg. Bilen är i ett helt fantastiskt skick (enligt mig) MEN nu har jag fått klarlacks släpp på ena framfälgen. Det har börjat släppa ungefär som en lillfingernagel runt BMW märket i mitten. Vet ni nåt bra ställe man kan åka till och fixa det här ganska omgående?? Har hört om fälgfixarna i Helsingborg men det är nästan 40 mil för mig att åka dit. Bor strax utanför Göteborg. Tacksam för svar. MVH: Pierre | |
|
Tjena Pierre! Kul att se dig här inne. Gott att höra att du är nöjd med bilen, vet att du kommer ta väl hand om den. Här är den saknad i massor. Tråkigt med fälgen men i vintras när jag lämnade in mina sommarfälgar till 535:an hos Fälgfixarna så nämnde jag att jag inte riktigt var nöjd med resultatet på mina/dina M3-fälgar som de fixade till sist. Jag såg tendens till lacksläpp i vintras. Killen sa då att så ska det inte bli, kom tillbaka med fälgen så löser vi det. Så om du vill så - Ta kort på lacksläppet och skicka över så kan jag snacka med Fälgfixarna om de tar det på nån form av garanti. Du har kvittot i pärmen, när gjordes jobbet? Fälgen/fälgarna behöver ju isf. då skickas ner hit på något vis, Fälgfixarna har fraktlösningar på sin hemsida. Tips! När jag lämnade in fälgen till M3:an så köpte jag faktiskt en extra uppsättning begagnade Original 19" M3-fälgar så att jag kunde köra med bilen som vanligt under tiden för lagningen. Efteråt polerade jag upp dem lite - på med däcksvarta - ut på Blocket och sålde dom för 2000kr i vinst. :) T ex. Länk Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.