|
|
|
|---|---|
| Hej, tänkte kolla om någon vet om det går att få tag på förvaringsfacket för kassettband någonstans eller är det bara något man kan hitta på skroten med lite tur, mitt är trasigt så vill ha tag på ett helt | |
|
Lite dyr, men det finns: Länk Kolla här så den passar: Länk ___ Min bil: Länk |
|
|
tackar. ja den var lite dyr, har kollat schmiedmann innan men trodde det var något annat då det inte fanns bild på den, får se om man ska beställa en eller leta vidare på skroten |
|
|
Jsg har ett kassetdäck liggandes har bytt ut det mot ett förvarningsfack istället!! Kan få köpa det om du vill. Tror jag saknar 1st fjäder på en av kassettförvarings facken den åker upp när den ska låsas nere!! |
|
| haha när jag tog bort min ur bilen så skrotade jag hela skiten! försökte få ur det helt med det gick bara inte tack vare att det satt kassettband i varje ficka och dom satt fast :P | |
|
Bytte också ut det mot ett förvaringfack i min fd E39T. Kunde då inte heller ta ut kassettfacken utan att ta sönder dem. Byter du till ett praktiskt förvaringsfack med skjutlock så kan du borra ett litet hål i ovankant och sedan ta den lilla lampan som lyser upp kasettfacken och limma fast = Förvaringsfack med belysning :) ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.