|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja våran 120d, och skaffa en 540, då vi inte kör bil så otroligt mycket längre. Info: BMW 120d -09 Alpinvit 7800 mil Comfort och Advantagepaket Tvåzons klimat med restvärme funktion Hifi paket Proffesional stereo USB Avtagbart drag PDC bak Bi-Xenon Tonade rutor (Ditec) Belysningspaket Motorvärmare Aktiv styrning M Sportchassi Antracit innertak 17" sommardäck LM BMW Stjärneker 256 16" vinterdäck LM BMW Orginalfälg Nyservad, Skattad och besiktigad Samt Ny framruta Vad tror ni, är 165 000 för mycket att gå ut med? Den är väldigt fin i lack och invändigt. | |
|
Jag tror det är för högt. Priserna spretar väldigt på bilar mellan 5-8k mil, men de som ligger på 160-180k verkar förbli osålda. Tror runt 145-150 är mer rimligt om du inte vill ligga ute med annonsen under lång tid. |
|
| Nu är BMW 1-serie en ovanligt populär modell men jag skulle ändå säga att huvudregeln är möjlig att applicera, har man en produkt i för åldren riktigt bra skick med alla servicar osv gjorda räcker det med att vara billigast på blocket. | |
| Jag låg väl typ mitt i och sålde på 24 timmar. Trodde 3d skulle vara lite mer svårsåld, men det var den verkligen inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.