|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! jag har fått ett irriterande problem med min 750:a, höger bakljus slocknar ibland, inget larm på checkkontrollen, íngen oxid på glödlampan eller kontakten, och om jag går in i bilen och slår av & på luset några gånger så tänder den sig igen, märkte även att när jag körde släp så var det via den lampan som belysningen på släpet styrdes, slocknade ibland osv. Är det något relä som spökar? tyckte det var konstigt att inte checkkontrollen fungerar.. mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL -90 icq: 29815001 | |
|
hade ett liknande problem med mitt hö baklyse jag bytte glödlampa o sen dess inge problem alls.. kanske inte är samma fel i ditt fall men värt o testa? |
|
|
Öppna det pissgula relät under reläboxen i motor rummet och löd om lite fästpunkter från komponenterna där i..eller köp nytt relä. |
|
svardska |
nä inte det pissgula, senapsgult ska det vara! Om man inte borstat kraftigt en längre tid, då kan man kanske kalla det pissgult. |
|
vet välla inte hur ditt piss ser ut :P TRo nog att det gick fram ändå.. |
|
| Kolla även upp kontakten till draget, det är inte osannolikt att det är fel där eftersom du hade problem med släpet. | |
|
Hadde samma bekymmer för ett par dagar sedan men bytte lampa även fast den inte var felande inte ett larm sedan .. Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.