|
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Nu börjar sommaren komma, bilträffar här och där. #Kärlek Att då tänka tillbaka på de 15åren 1991-2006 som vi arragerade BMW träffen i Gästrikland får en att bli nostalgist. (man börjar bli gammal) Första i Gysninge var vi inte mer än 15 bilar, medan de sista drog massa bilar och folk. Det var verkligen riktigt roligt även om det tog mycket av ens tid. Jag delar här med mig av en film från sista träffen 2006. Njut BMW vänner, Njut :) Länk |
|
tack ! satan vilken nostagi kick! pokalen står fortfarande i bokhyllan efter lyckad konbane körning med min svarta Z3M , hoppas någon tat tag i en jubile träff, jag har nästan alla T tröjor från åren och träffarna :) hälsa alla i gävlesektionen, BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Har du kvar LeMans hjulen du köpte av mig ? :) Ja, visst det vore kul med en Jubileumsträff. Håller med. |
|
2014 är ju 25 år från första träffen, vore kul med en till Rörbergsträff med 402m! Kom igen Jörgen och börja planera!!!! /Johan |
|
| ajdå, inser att det var 2001, den började, då är det ju några år till fram till 25 år... Men det går ju att köra 2014 ändå! | |
| ahhh good ole days !!! | |
|
Ryktena förtäljer att något nytt är pågång i Dalarna-Gestrike men det är för tidigt för att veta vad som är pågång än men den som väntar skall få svar:) Mvh Asken Jag har råd med högoktan... |
|
|
Jag kan bara instämma med Asken, nåt är helt klart på gång i GävleDalasektionen av BMW CS. Info om detta beräknas att släppas inom en månad. Jag tror inte att ni kommer att bli besvikna. |
|
|
Idag har GävleDalasektionen hållit årsmöte och det blir en spännande framtid kring Dalälven, programmet är så hett att det ryker... En bild säger mer än 1000 ord?:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.