|
|
|
|---|---|
|
Kan det stämma? Ingen av mackarna har torkarblad avsedda för senaste Femman. Ryds glas kunde inte heller fixa. Måste jag köpa av BMW? Eller montera något snarlikt från Bosch som iofs har rätt längd och passar hyfsat? Det borde ju finnas en marknad för torkarblad till en av Sveriges mest sålda bilar förra året... | |
|
Med frakt och allt blir det nog billigast från Tyskland: Länk Riktiga män kör en sedan med ringar i grillen och V8. Fjollorna åker Bayersk lastvagn. |
|
|
Great, tack! Ändå obegripligt att man ska behöva beställa från Der Heimat. |
|
|
"Die" Heimat ;) ---- BMW CS #6212 |
|
| Olja, trodde det var "nollor" i grillen och fjollor som körde, eller var det nollor som körde...... Kör du inte BMW?? | |
|
Henke: Dags att reda ut begreppen. Audi-ägarna har fyra ringar i stjärten, Mercedes-ägarna har en stjärna i ringen, BMW-ägarna kör med aktersnurra. Vilket är fjolligast? Min 328:a kommer inte förrän i vecka 27! Riktiga män kör en sedan med ringar i grillen och V8. Fjollorna åker Bayersk lastvagn. |
|
|
Audi har ju två framrutor... skärpning :D |
|
|
@Narvselius - tack för tysklektionen! Chansade där, jag var klart osäker på den bestämda artikeln. Hade ju kunnat kolla iofs, men det är inte lika kul. |
|
| Hehe, vecka 27 skall jag hälsa dig välkommen!! Har kört både och, motormässigt/växelåda så är BMW helt överlägset, inget fel på Audi, men inte samma fina känsla och mekanik... 3 serien är fin! | |
|
Henke77: Beror på vilken Åjdi man jämför med:). Inget fel på känslan i min gamla S8. Funderar på en AMG-Merca som tröst - Nu svär jag i kyrkan. Riktiga män kör en sedan med ringar i grillen och V8. Fjollorna åker Bayersk lastvagn. |
|
|
Vad kostar originalbladen då? Kan det verkligen löna sig att beställa från utlandet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.