|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som haft/har 19" på en bmw 120 e87?? min e en -08 med Mpaket, om det gör någon skillnad :P tänkte mest på vilka mått ni har/hade isf, vad som passar utan att ta i här och var och så :D | |
|
jag har just nu 225/35/19 runt om, och tror det är ET 35 på fälgarna. Dom sitter rätt långt ut och det tar i lite i vissa hål i vägen. Men om du hittar några fälgar med "rätt" et så bör det inte vara några problem. Länk |
|
|
med rätt "ET" menar du typ 40-47 som är "original ET?! :D |
|
|
Beror ju lite på vilken bredd du hade tänkt dig på fälgarna. Jag kör med et45/50, men har 8,5" fram och 9,5" bak. Visserligen 18" men det spelar ingen roll. Inte konstigt att det skrapar i om du har et35 :) |
|
|
hur skulle dessa passa?! 19"/9,5 ET20-37 bak 19"/8.5" ET20-37 fram förmodar att ET 37 utgörs av spacers!? |
|
|
lägre ET ger mer utstick av fälgen, högre et gör att fälgen hamnar mer inåt. hur du får fram et 20-37 förstår jag dock inte, 37 passar nog, men inte nåt under det har kört med 235/35R19 8,5" ET 40 runtom på min 120d jag hade |
|
| Jag åker med 19x8,5 med et35 och 215/35 19 runt om. funkar utan problem och skrap i skärmar! | |
| Snyggt med 215 bak... typ samma däck som sitter på en ford focus standard :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.