AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.280

Installering av BMW original subwoofer i bmw 318 -02

Hy
9
Hyllen
BMW 318i lim E46 -02
Jag undrar hur man smartast drar kablar till en BMW original subwoofer i min BMW 318i lim E46 -02, den har buissnes stereo och den har ej stora skärmen, slutaren mm är inbyggt i subben. Är tacksam för hjälp. Med vänlig hälsning, Philip H
bd
6
bdavidsson
320Ci cab -01
Jag skulle nog råda om att slänga in en liten aktiv låda, jag har H/K systemet i min e46 cab med sub, den hördes knappt. Jag köpte Infinity basslink och tog högnivå från högtalarna.

Vet att detta inte besvarar din fråga men ville bara tipsa! Basslinken ger bra ljud utan att ta mycket plats.
Lycka till!
Hy
9
Hyllen
BMW 318i lim E46 -02
Tack för tipset, jag tror jag börjar så iaf. Med vänlig hälsning, Philip.
An
28
An2an
320ci -05
@bdavidsson: Vart har du baslådan i din cabbe? Har också en e46 cab dock utan H/K. Är det värt att installera en baslåda eller? :)
bd
6
bdavidsson
320Ci cab -01
Den är ju ganska liten så den får plats under cablådan, och så tar den upp typ halva bredden i skuffen. Den mäter ca 30cm i diameter.
Det var därför jag valde den, blir mycket plats kvar till packning.
Jag gav 1995 för den, det blir riktigt skön subbas av den, jag tycker att den var värd varje krona!
Det medföljer alla kablar till högnivå samt en remote så man kan ställa bas nivån innifrån kupen, skapligt ljud med taket borta också!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.