|
|
|
|---|---|
|
När jag åker med Ac´n på och har så de blåser på framrutan så bildas kondens på utsidan av rutan?!?!?! varför blir det så..?? lite smått iriterande är det i alla fall. ---------------------------- King of the road | |
Crusty |
Wizzard: Du e en rätt nyfiken människa va? Tycker du ställer en massa frågor.........men jag e likadan! ;-) ///Crusty |
|
Det är väl inte konstigare än så att rutan blir kall och då fälls fukt i luften ut som kondens på rutan. Det inträffar antagligen bara när luftfuktigheten är ganska hög. Jämför när du beställer in en öl på en uteservering och glaset blir fuktigt på utsidan eller om du tar ut något kallt ur kylen en varm och fuktig sommardag som idag... |
|
Crusty |
Christian M: Det med ölen var klockrent! ;-) |
|
Crusty>> Frågar man inget så får man inget veta siddu! :) Tack.. då måste jag beställa lite öl ikväll så jag förstår va ni menar. hehehe.. då får man tacka för svaret. ---------------------------- King of the road |
|
| Experimentet fungerar bättre om du använder Gin och Tonic med 3 isbitar. Skyddar dessutom mot malaria..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.