|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Jag funderar på att göra ngt brutalt med min M535i E28 , och ville bara se vad ni på BMWPower tyckte . Bilen är Diamansvart med svart skinn och har idag 17" BBS Split fälgar . Bilen är i kanonskick idag . Turbo installation/Kompressor . AP-Racing OK , Black Daimond Skivor . Bilstein dämpare , Fjädrar . ( Öhlins :-) ) Svart lackerad störtbåge . Recaro Pole Position , omklädda i svart läder . HKS Mätare monterade i special konstruktion ( snyggt ) Värre koppling ( typ HKS eller liknande ) ( beroende på effekt ) . 4 punkts Sabelt bälten ( Svarta ) U-Avgas Teknik bygger systemet . 19" BBS LeMans eller 19" Challenge ( bereonde på stuk ) Bilen skall vara helt orginal utvändigt , funderade på att köra med Org 17" Split då denna look blir mera hmm nja Anonym så att säga , man vill ju INTE ragga ner bilen som vissa tomtar gör ... Haka inte upp er på Kolvar,Stakar,B-pump osv då jag räknar in detta i Turbo konverteringen . Då denna bil är min hmm Skojbil så tänkte jag att man skulle kunna ha lite roligare med den än att bara ha den org , men den SKALL kunna återställas om jag så vill .. Så vad tror ni om detta ? M535i | |
LjudFreak |
låter helt okej tycker jag, har funderat på turbokonvertering i min också faktiskt,=) dä blir nog bra ska du se,,mvh///Danne |
|
Ja jag tror med att det kan bli roligt/Bra , det som är grejen är att hålla på med ngt själv. Man kan ta det i den takt man vill osv , men klart att Mappa bilen osv kommer jag nog att lämna iväg till typ T-center eller likn , kanske ProSpeed . Jaså du med , hmm har du övriga planer för bilen ? M535i |
|
|
Blir säkert en helrolig vagn.. Mitt tipps är att du sattsar så mycket kullor du kan på väghållningen. Bara lite synd att den kommer att påminna om min hpd :-( så jag får väl lacka min e28 i samma färg jag har fälgarna då...fluorescerande bojröd :-). MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
Ja det har du nog rätt i ( väghållningen ) . Jag kommer att gå igenom bilen fullständigt , byta länkarmar , bussningar , ja allt som bara kan bytas . Jag hade tidigare en EVO så att jag vet att jag kommer att bli besviken oavsett tror jag :-) ... M535i |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.