|
|
|
|---|---|
|
Det är dom som sitter i nederkant på dörren. Och bilen e38 Försökte på styling men inget svar,så vi testar här. | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Listerna finns nog tyvärr bara på BMW eller Schmiedmann. Kan finnas på ebay också. Schmiedmann ligger säkert några kronor billigare än BMW. Begagnade kanske inte är intressant? |
|
köpte nyss på schmidmann..kosatde 1200 ungefär för samtliga. blev förvånad över hur mjuka dem var...köpte nya för att lacka dem i bilens färg men tror jag får släppa den tanken... |
|
|
De kostar ju nästan gratis på BMW, typ ca 200-300 kr styck vilket inte är mycket att tala om. |
|
|
Många tror att BMW orginal delar är svindyra men mycket är faktiskt rentav billigt. Bara Min Wagn! |
|
| är det någon som köpt dessa lister på bmw nyligen som vet om också dessa är mjuka och olackeringsbara?? | |
| Jag har en kompis som lät lackera bland annat de nedre listerna på sin dåvarande 740, en väldig massa mjukgörare hade han i färgen sa lackeraren. | |
| Köpte mina på BMW för 800:- till e38'an (bak). Inga större summor. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.