|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter en BMW Z4 sDrive23i eller 35i med eller utan M-Sport! vad rekommenderar ni samt vad ska man kolla efter på dessa modeller? 2009-2012 | |
|
Jag känner inte till några standardfel på E89an, förutom att BMWs 19-tums fälg design 296, som levereras till Z4an, har en benägenhet att spricka med de hårda RFT däcken på dåliga vägar. Därför skulle jag undvika dessa fälgar. Dessa saker prioriterade jag när jag köpte min: M-Paket - jag tycket det är grymt snyggt, och det kommer hjälpa bilen att hålla värdet bättre Helskinn - enligt mig ett måste i en cabrio Sportstolar - vill jag alltid ha, oavsett bil 6-cyl - för ljudets skull Ej svart - tycket de mörka färgerna döljer bilens linjer Hittade en alpinvit 23i med svart skinn som uppfyllde allt ovan, med 1.200 mil på mätaren. Självklart är en 30i eller 35is snabbare, men jag hade satt en budget och jag hade inte valt bort någonting i min bil till förmån för en större motor. 204 hk räcker gott för att göra Z4an till en sjukt rolig sommarbil. Lycka till med ditt köp! |
|
|
Hejsan! Jag bytte nyss upp mig från en 2006a till en 2009a. Det blev en 23i med automat. Är riktigt supernöjd. Det är mer glidare än rejsbil så automat var grymt skönt. Har sportstolar och svart skinn till silvermetallic. Det jag saknar är backvarnare.. Svårt att se hur lång bilen är.. Jag har orginal 17". Tänker inte byta till större hjul då vägarna är så kassa. Jag tycker nog den är snyggare utan M paket.. Ovasett så är det världens vackraste bil! Köp köp köp!! //Anders |
|
|
Hej, Jag har precis hämtat min Z4 i Tyskland och så här resonerade jag: Färg: Silver eller grå, (Blev grå). Skallkrav var stolsvärme, skinnklädsel & parkeringssensorer, samt att den inte skulle ha 17" 290 (ful - men det är en smaksak). Sportstolar & Hifi-systemet hade varit önskvärt, men jag hittade ingen bil som uppfyllde det med övriga krav inom budget. Köpte slutligen en ganska lågt utrustad kärra, men med minst mil/ålder för min budget. Står nu hemma på gatan och glänser. Helnöjd! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.