|
|
|
|---|---|
|
Hej! BMW-träffen blir 11 maj kl 10 på Holmen i Visby hamn. Alla BMW är välkomna oavsett skick och ålder. Även mc. Ta med kaffekorg. Frågor? Sievert 070-6753821 //BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, i förhållande till hur länge man är död. | |
| Lite långt stt åka, men jag och en kompis kommer vecka 29 för lite ringenkörning etc med våra bmw bilar. | |
| Fasen vad roligt!!, var kan vi läsa mer om detta?, är det okej att sprida det vidare via vänner facebook etc? mvh | |
|
pixel09 du får gärna sprida budskapet vidare via facebook och vänner etc. Det blev nämligen fel på utskicket till ca 650 BMW-ägare på Gotland, i all stress så missades tiden. Man kan läsa mer om träffen på Gotland just nu. Återkommer med mer info. Frågor? Sievert 070-6753821 //BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, i förhållande till hur länge man är död. |
|
|
Länk Mvh |
|
| längtar! skall bli så roligt!! :) Tjatar på alla jag känner med BMW att dom skall följa med :)) | |
|
720 stycken är det faktiskt som får utskicket ;) Facebook-event kommer ikväll! |
|
| Länk | |
| Fel tid tyvärr, hade det varit i sommar så hade jag gärna kommit. | |
|
Kul initiativ! CS tittar förbi med några bekanta ifrån fastlandet. Mvh Asken BMW CS #3531 BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
| Va kul :D | |
| kommer bli så jäkla roligt!, har fått med iaf 6 stycken åkare till :) | |
|
Ni som brukar åka, var hittar man billigaste färjan och boende? ///Micke |
|
|
Färja Länk Boende Länk Tror att detta är det billigaste. Mvh |
|
|
Okej, tack! Hade varit kul men det är dåligt med tider.. Får se om det finns möjlighet! ///Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.