|
|
|
|---|---|
|
Tjena, har lite frågor om att montera en annan slutburk på min 523i E39, vill ha ett lite fläskigare ljud och har ingen möjlighet att lägga ut förmögenheter. Inte hittat nåt om detta på forumet men kanske är dålig på att söka vad vet jag? Funderar på den här: Länk Skulle den här gå igenom besiktningen UA? Är det någon som har ett sånt här rör som tycker det är bra/dåligt Har original bakre stötfångare på den, behöver man kapa en öppning så att röret får plats eller kan man hänga det så det går ut under som det gör på den här: Länk Det var nog allt, tacksam för svar :) | |
|
Förslagsvis kapar du upp en liten upphöjning i stötfångaren för röret, men det är en smaksak. Min bil har gått igenom besiktningen med 3" rör efter mellandämparen i säkert 7 år. Är väldigt vanligt att helt fimpa slutdämparen på 535/540 och ersätta med rör, aldrig hört om nån som haft problem vid besiktningen heller. Så du behöver nog inte oroa dig. |
|
| Ta den med dubbla utblås i lenken,2x2,5 det ser mer orginalt ut.Svetsa en rostfri pinne på orginalfestet så det sitter bra. | |
| Vad tycker ni om den med artikelnummer LD-082? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.