AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.803

Är däck & fälg original som Salesafter.eu säljer?

Är detta SAMMA:

Länk

Som detta:

Länk

Skaplig prisskillnad isf...
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Det är samma

-------
//Lövet
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Japp. Har handlat av Sales After några gånger. Originalgrejer och bra priser. Ett givet bokmärke!

----
BMW CS #6212
Tack för infon!

Ca 16000 kr billigare från Salesafter.eu, jag vet vart jag kommer att beställa någonstans...
Ho
355
Hoppe
E91 320d Xdrive -12
Ännu bättre pris hos www.leebmann24.de. Också original. Har själv beställt 18" därifrån och är mycket nöjd. Rekommenderas!

Hans Olof

"Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några"
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
Jag har också beställt från leebmann24... faktiskt just 313 Performace, men i 18 tum till E87... dom låg en 10-15 procent billigare än salesafter.
Fördelen var dessutom att dom sålde utan däck så man kan lägag på precis de däck man vill ha när man fått hem fälgarna istället.
I din länk ingår det ju RFT-däck... inget jag vill ha iaf.

/Jonas
Visa användare
33
KMSB
320da Touring -09
www.leebmann24.de har ju allt möjligt smått o gott. Trevligt.
Betalar man med kort? Andra bet.möjligheter?
Leveranstid till Sverige?
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
Suzuki Ignis Sport -04
Jag betalade med Mastercard... det är ju smidigt.
Mian fälgar kom på ca. 1 vecka.
Fraktfirman i Sverige SMSade att jag hade varor så det var bara att ringa och berätta vart jag ville ha dom leverade (till jobbet imitt fall), bättre än t.ex fedex som försöker leverera vid hemdörren till privatperosner på arbetstid...

/Jonas
@Hoppe
Tack för tipset.

@azkikr
Jag gillar faktiskt mina original-RFT (Ps2), upplever inte alls det negativa som många skriver, jag har iofs aktiv styrning på bilen (om nu det kan påverka?). Så därför är jag inne på att köpa rft igen.
Går det att få engelsk text på www.leebmann24.de?
Tyska & kinesiska är ungefär likvärdigt för mig...
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
Suzuki Ignis Sport -04
Nej det går tyvärr inte... men jag tycker nog att tyska är bra mkt mer likt svenska än kinesiska...
Jag tog mej igenom beställningen med ett par översättningar i google translate.

/Jonas
Ho
355
Hoppe
E91 320d Xdrive -12
@Patrick Jag betalade också med Mastercard. andra alternativ är: Paypal, faktura, direktöverföring. Går alldeles utmärkt att mejla på engelska till dem om det är något du undrar över.

Mina fälgar fanns inte på lager utan det stod 3-5 dagar. Beställde måndag, fick mejl torsdag att de var skickade. Sen tog det 8 dagar för mina fälgar att ta sig från Tyskland till norra Sverige. Ordentligt emballerat var sändningen så du behöver inte oroa dig för det.

När du gör ett konto hos Leebmann så kan du lägga in en extra leveransadress, t.ex. jobbet som jag gjorde.

Jag är supernöjd med Leebmann!

Hans Olof

"Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några"
Nu är beställningen från leebmann24.de gjord, det blev detta paket till en kostnad av 20863.13 kr istället för 39275 kr i sverige...mao 18411.87 kr billigare!!!

Länk
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Grattis!

Internet och fri rörlighet av varor inom EU är konsumentmakt! :)

----
BMW CS #6212
Javisst är det så!
Men jag tycker det är konstigt att det kan skilja sååå mycket i pris för samma produkt, det är ju nästan halva priset...
Det ÄR ju under halva priset för produkten, frakten var 1636,35 kr så produkten kostade 19226,78 kr = ca 49% av Svenskt pris!
Leebman24 var en nyhet för mig och de har ju verkligen intressanta priser. Funderar på lite fetare hjul till X5-an jag har beställt från England och det här var ju ett riktigt bra alternativ om man ska köra BMW original. Har annars alternativ på 22" BBS i Tyskland.

/Anders
Uppdatering:

Beställde 24/4 sent på kvällen (21.00)
Skickades 29/4
Åkeriet ringde 7/5
Leverans 8/5

Från beställning till hemma tog 9 arbetsdagar, helt ok tycker jag - leebman24 ligger nere vid gränsen mot Österike.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.