|
|
|
|---|---|
|
Jag hade tänkt flytta ner klimatpanelen till där facket ovanför askfatet är för jag hade tänkt sätta in en DVD med 7" skärm. Vad behöver jag för det? Har förstått att jag behöver köpa något för att kunna festa klimatpanelen men inte vad. Sen har jag ett problem med att oljelampan börjar lysa gult efter att jag har kört ett tag. Stänger jag av motorn så slocknar den sen börjar den igen efter ett tag. Vad kan det va tro? Det är en 323ci -00 e46 Fuck YOLO! You live every day, you only die once. | |
|
det enda du behöver för kliman är en Länk har själv monterat en om du har fler frågor angående det. Angående oljelampan så har du kollar oljenivån? |
|
|
Tack för länken :) Oljenivån är bra :/ Fuck YOLO! You live every day, you only die once. |
|
| Ang oljelampan så brukar det vara givaren som sitter i sumpen strax brevid oljepluggen som strular | |
|
Tack för svaren! Fuck YOLO! You live every day, you only die once. |
|
| Jag har i helgen precis installerat Dvd/sterero 7 tum i min bil och du behöver inte köpa någonting! bara att flytta ner Klimatanläggningen!! | |
| vill du ha 100% passform behöver du panelen som psoon länka till. | |
|
Jag fick byta oljegivaren på e46 touringen för den tjuvlarmade också intermitent trots korrekt nivå. Efter byte har den inte larmat någon gång. Inte helt ovanligt på E46 enligt forumet här. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.