|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada, Jag ha en Z4 M Roadster som jag vill byta stötdämpare bak på till en vassare Men hur kommer man åt för att släppa muttrarna på i bagaget ? Snälla hjälp hjälp hjälp alla bra tips tack! | |
|
Ett jävra meck att riva panelerna, speciellt vänstersidan. Här kan du läsa Länk Får man fråga varför du bara ska byta stötdämparna bak? |
|
| Fast nu var det ju en roadster du hade och då är det ju än värre att komma åt Länk | |
|
Tack för svaret... Blev just klart med bytet. Det va mycket man skulle demontera för att kommer åt men det gick. Svar på varför jag ska bara byta stötdämpare... Jag byte inte bara bak utan byte runtom men hade problem att kommer åt där bak bara. så nu sitter det coilovers på runtom. Ska byta klossar, slangar och bromsvätska i veckan själv klart service på bilen. Pssst... Jag och några vänner planera en helg på Nürnbergring helgen efter midsommar så det är fritt fram om det passa andra som tycke det låter kul och vill med. Bilar som ska med så länge är Z4 M coupe , 350z, supra, och så klart Z4 M roaster. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.