|
|
|
|---|---|
|
Äntligen har jag köpt en M3 e46 -03!! ge mig gärna tips om att äga en, då jag aldrig ägt en m3 eller liknande. Tack! | |
![]() 26 Bmw M3 E46 -03 svensksåld 1 ägare
Audi Urquattro -85 nyskick 1 ägare Audi S4 B5 Avant -01 sv-såld 2 ägare |
Grattis! Jag å tjejen köpte själv en igår å det var på tiden :-) En -03 Carbon Svart med 1 ägare svensksåld så nu kan man börja hänga lite mera här. |
|
Främsta tipset är väl se till att varmköra ordentligt innan du börjar gasa :) Motorerna är i stort sätt skottsäkra bara man sköter detta och oljebyten. Riktigt rolig bil, grattis! |
|
| Jim var det du som köpte den i stockholm för 189k, som försvann på 5 min från blocket? | |
|
PandaPanda och Jim! Grattis!Upp med bilder nu på skönheterna! Här är min Länk "Kärlek växer inte på träd,den byggs i Munchen,Tyskland! |
|
Oscarr, det stämmer bra :-) För att göra en rolig historia kort var vi där för att kolla på en annan bil å denna M3 precis kommit in. Svensksåld av Bmw Solna 2003-05-12 tillverkad 2003-04. Carbonsvart med 1 ägare å full servicebok. Kändes rätt å provkörde å kikade noga på allt. Så nu kan man sluta drömma å börja njuta. Ska byta olja nästa vecka då den inte är mycket körd senaste 2 åren. Visst 10 år gammal bil men kändes som ny :-) Återkommit med bilder när vi putsat lite extra på bilen. |
| Inte ofta man kommer över en 10 år gammal m3 med 1 ägare, grattis! | |
|
Grattis Jim! Hur många mil har pärlan rullat? Köpte du den hos Bmw i Solna alltså? Med vänlig hälsning, Fredrik |
|
| Grattis! e46 har underbart ljud | |
Fredrik, ägaren innan mig köpte den ny på Bmw Solna. Den har gått 10300 mil. Jonas, original systemet låter ok men funderar på Supersprint :-) |
|
Grattis till en grym bil och färg=) Ja ett system gör att den raspar ännu mer på gott och ont. Jag skulle sats på CSL kolfiberinsug om jag vore du. Samma pris som supersprintsystemet ( 30.000:- ) dock. Länk Eftersom du bor i sthlm får du komma till Brostugan på onsdgskvällar efter kl 19.00- i sommar o visa upp pärlan! Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.