|
|
|
|---|---|
|
Köpte en 520d 2009 med 9700mil i onsdags. Ringde och kollade upp bilen hos BMW innan köp och all servicehistorik stämde Det enda bilen indikerade var byte av bromsvätska och det var därför jag tog den till Mechanum det första jag gjorde. Hade kollat upp detta innan och det var ok att vänta med detta till nästa service men ville få det gjort direkt. När jag kom till Mechanum och de läste av nyckeln fick jag annan info om bilen. Den skulle bla servats för 6000 mil sen och det var en rad andra fel som behövde akut åtgärdas. Varken jag eller Mechanum förstod varför så dom behöll bilen över helgen. Är det någon annan på forumet som haft liknande problem? | |
|
Hej! Jag har pratat med vår BMW-teamchef om bilen och förstod att detta berodde på att bilen hade varit strömlös under en längre tid. Jag hoppas du har fått svar på din fråga, men undrar du något mer så tveka inte att kontakta oss igen. mvh Elsa Blomster elsa.blomster@mechanum.com Marknadschef Mechanum Sverige AB |
|
| Hej ja det berodde på att bilen varit strömlös så det är nu åtgärdat. Bemötandet av grabbarna och tjejerna på Mechanum i mölndal har för övrigt varit exemplariskt! Mkt hjälpsamma! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.