|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Har en Bmw 330i E92. Har läst i några trådar om eisermann slutdämpare och undrar nu: Ska man ha Race- eller sportversionen ni som vet? /Oskar | |
|
Jag har RACE på min och det låter riktigt gott, e46 alltså. När jag kollade på Eisenmann inför köpet så fick jag intrycket att SPORT var mer eller mindre samma som standard medan RACE då var lite grövre. Vet inte om det stämmer men det var så jag tolkade den info som jag då fann. Jag är iaf väldigt nöjd med mitt val. Tänk på att det tar 50+ mil innan systemet låter som det ska så man kan bli lite besviken direkt efter bytet. Niklas Fransosen |
|
|
Jag hade Race på min 335:an Tyckte till början att det lät för mkt men efter ett tag vande jag mig och tyckte det lät skjukt skönt. Var beredd på att du kommer att väcka grannarna varje morgon om du väljer Race. |
|
| Har "Race" på ena och "SuperSound" (Sport??) på den andra bilen (två identiska M3 E36). "SuperSound" har suttit på säkert i minst 5000 mil, medans jag har nyligen köpt och monterat ett "Race" system på den andra. Kan säga så här: "SuperSound" låter mer, dovare, argare o "rappare", än iaf. "Race" låter bra det med men hade förväntat mig att det skulle låta betydligt högre än "SuperSound", vilket det inte gör, iaf inte än. För tillfället ärr "SuperSound" systemet det som låter högst o bäst, men inte så högt att det stör, inte mig iaf. Härligt ljud i båda systemen när man kör nercabbat:)! | |
|
Tack för tipsen. Har nu beställt en "race". |
|
|
Tjenare, tänkte bara höra vart du bestllde ifrån? Är också sugen på att få lite mer ljud från bimmern /Henke |
|
|
Jag bäställde från Länk. Tog ett 2x76 mm "race" vilket kostar ca 7600 inkl frakt. Har läst många bra recensioner om xerius så därför valde jag det företaget. /Oskar |
|
|
Ok tack för svaret, en till snabb fråga bara. Vet du om det passar rakt av eller om man måste kapa orginal röret? /Henke |
|
| Någon som testat BSR's slutburkar? | |
| Han jag snackade med sa att det ska passa väldigt bra tydligen. Så det ska nog inte vara några problem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.