|
Sida 10 av 10
|
|
|---|---|
| När det gäller klockor så finns det väldigt många märken och prisnivåer som gemene man knappt hört talas om. Men om man skulle sätta en jämförelse så är en snuskigt dyr klocka en för 1 000 000+, den skulle kunna motsvara en Veyron tex. Lövet: Jag tror att Rolexen är det naturliga valet om du ska köpa en finare klocka, om det är din första dyrare klocka - man går på ett säkert kort. På samma sätt som att en röd Ferrari köps som första bil, så kan man prova/komplettera med andra mer "udda" bilar sen. Min Omega är som Audi/BMW/Mercedes tycker jag. | |
| Omega Seamaster tycker jag att man ser lite överallt, såg en senast idag. Rolex är ju rätt vanlig t.ex. i USA men inte här i Sverige? Jag tycker inte alls man ser dem ofta. Kanske är skillnad hos er i den kungliga hufvudstaden. Breitling, Tag m.m. ser jag oftare. Kan dock vara önsketänkande från min sida.. | |
|
Jag ser flertalet Rolex varje dag, men då jobbar jag nu i centrala London. Flygplatser är ett annat säkert kort att spana dyra klockor och då är det återigen mycket Rolex. Samma med de, relativt få, på mitt jobb som jag ser med schyssta klockor. Klar majoritet Rolex. Men det är ju inget att skämmas över. =) Skulle säga 1. Rolex, 2. Breitling, 3. Omega/TAG i vanlighetsordningen för klockor över 20kkr. __________ Mvh Grelle |
|
| Kanske bör uppgradera till något bättre än Seiko då när man åker gammal BMW. Mest för att pixlarna på panelen ger upp på dem när de blir gamla... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.