|
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till något om denna bil? Skall titta på den imorgon. Jag tycker det är lite konstigt med fyra ägare!? Länk! | |
|
Inte det minsta konstigt. Min gissning 1: Bilfirma 2: Leasingbolag 3: Bilfirma 4: Privatperson Det gäller att kolla vilka av ägarna som faktiskt kört bilen och inte bara ägt den på papperet. ------- //Lövet |
|
|
Jag kollade de på carfax precis, det verkar som att den bara rullat som demobil? Någon som känner till Rockensonsbil? Datum Mätarställning Uppgifter 2013-01-30 27 030 Fordon bjuds ut till försäljning. 2012-10-25 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Ej längre rapporterad som leasingbil. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. Inga lån rapporterade Antal registrerade ägare i Sverige: 4. 2012-10-03 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2012-10-02 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. 2011-07-23 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Rapporterad som leasingbil. Fordon redovisas som försäkrad med flytande bilförsäkring. Inga lån rapporterade 2011-06-30 I trafik första gången i Sverige. Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. 2011-04-12 Fordon forregistrerad i Sverige med registreringsnummer LOU186 men ännu inte i trafik. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. 2011-04-11 Fordonet besiktat. 2011-04 Fordon tillverkad i Regensburg, Tyskland. |
|
|
Mycket bil för pengarna, personligen saknar jag sportstolar och Xenon. Ett måste för mig. Kan du klara dig utan det får du en underbar bil! Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
Har köpt bil hos dom tidigare. (Volvo V70). Som det var läckage i bakrutan på. Han va inte jätte glad att hjälpa till för att fixa det. Han ville att jag skulle köra ner igen ca 40 mil ToR. Men fick honom att betala halva kostande istället. Han jobbar mycket med leasingbilar. Skulle dock rekommendera dig att precis som vilken annan handlare att kontrollera bilen NOGA innan du slår till! Mvh |
|
|
Vet inte om jag tycker den är så billig. Jag skulle hellre lägga till 20-25' på en 116d av nya modellen, som denna Länk! En flång ny 116d med hyfsad utrustning kostar 239' innan prut, och borde hålla värdet bättre än gamla modellen. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Tack för era synpunkter ska åka titta på den idag och denna, Länk! |
|
|
Det blev affär på den vita, 160 000kr tyckte det blev perfekt. Förvånande rolig att köra också. Den blir perfekt till frugan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.