|
|
|
|---|---|
|
Fick ett lager igår och det ser ut som vilket kullager som helst som är kappslat. Sitter det innanför tätningen så man inte ser det med blotta ögat? Vill veta innan man sätter dit det. | |
| Ingen som vet???? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Finns en del bilder i denna tråd ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Tackar!!!! får kolla hur mitt ser ut. | |
| Jodå man ser punkterna. Tack för info.Tur för punkterna är bara på ena sidan,lite osis där kunde man satt det på fel håll. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
