|
|
|
|---|---|
|
Länk S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Anpassning till sportchassi S290A LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 44 BMW LM-hjul stjärnekrar 44 S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Bortfallat, modellbeteckning S380A HARDTOP PREPARATION Hardtop-preparation S391A SOFTTOP DARK BLUE Sufflett, dunkel-blau S399A SOFTTOP OPERATION, FULLY AUTOMATIC Sufflet elektromekan.helautomatisk S423A FLOOR MATS, VELOUR Inlaeggningsmatta velours S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S438A WOOD TRIM Ädelträutrustning S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S464A SKIBAG Skidsaeck S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi-Högtalarsystem L801A GERMANY VERSION Landsförande Tyskland/Österrike S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning tysk S999A ORDER CONTROL FIRST DEALER CARS Uppdragsstyrning "HEA" S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Sportratt läder S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S550A ON-BOARD COMPUTER Bordcomputer S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT Batteri i bagageutrymme 8200 mil, ingen rost. Är jag ute och snurrar, ska jag ned till 80-85 för denna? | |
|
Avvakta lite säsongen har ju inte kommit igång riktigt, har du fått några bud ännu? ///Johan |
|
|
Hej! Jag tycker inte din annons är särskilt säljande. Du behöver bättre bilder, gärna framifrån. Tycker inte priset är fel. E |
|
|
I mina ögon riktigt dålig annons! 9 av 10 är inte intresserad av att se utrustningslistan med koder och allt! Det blir bara plottrigt, skriv mer om bilens skick och historik! Sen har du ju använt samma bild i dina annonser senaste 1-2 åren, byt bild och ha fler bilder som visar mer om bilens skick! Alpina B8 Länk |
|
|
- Ta bort allt trams ur listan, att bilen har tysk instruktionsbok är liksom inte intressant. Det enda som behövs är Sportchassi BMW LM-hjul stjärnekrar 44 Sufflett, dunkel-blau Helautomatisk sufflett Ädelträutrustning Stolsjustering elektrisk med memory Skidsaeck Sportstol Klimatautomatik CD Radio BMW Business CD HiFi-Högtalarsystem Sportratt läder Dimstraalkastare Bordcomputer - Fler bilder! ------- //Lövet |
|
| Ok I fix ;) | |
|
Du kan ju skriva ut färg på bilen när du ändå är inne och rättar upp i annonsen... |
|
|
Så nu borde det vara ok Länk |
|
|
Mycket bättre. Men du behöver en annons på Blocket också om du vill få ordentlig fart. ------- //Lövet |
|
| Jo jag la ut en där också med extra bilder :) Dyker väl upp senare ikväll. | |
| Såldes för 65. Ska nog ses som ett kap för köparen. Den var i väldigt fint skick. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.