|
|
|
|---|---|
|
Sitter och kollar på sommarfälgar till en F31 med X-drive och sportpaketet men är osäker på storleken på fälgarna. Bilen kommer inte sänkas och jag vill inte offra allt för mycket komfort för att åka snyggt, kommer 19" blir för stort eller funkar det bra både estetiskt och komfortmässigt? Är inne på ett par M5 replica fälgar om jag kan hitta några passande. Mvh Söderberg | |
|
Hej , hjulhusen sväljer 20 tum , finns BMW- originalfälgar , själv har.jag beställt 19tum ( 8x19 fram å 8,5x19 bak) min erfarenhet är komforten blir lidande vid 18 tum o å högre , beställt F31 , 328 i xdrive finns i Halmstad nu , hämtas ca v19-20 /pitebo |
|
|
Själv tycker jag 18" på M-Sport paketet är superfina. Har dessa på min kärra, utsökt utseende samt helt godkänd komfort (som jag tycker är ganska viktigt). /Users/thomaskarlsson/Pictures/iPhoto-bibliotek/Masters/2013/04/19/20130419-233414/IMG_0403.JPG Vet inte om länken funkar, men annars så är det ju bara att googla på M-sport. |
|
|
pite: känns som 19 är en bra blandning mellan komfort och snygghet. Tompa: länken funkar inte men håller med om att fälgarna är riktigt trevliga om än lite dyra att köpa till separat. |
|
|
O.S Själv är jag fåfäng och eftersom hjulhusen är stora så är 19 tum optimalt för 'snyggast' men anser att komforten blir lidande , men vem bryr sej....snyggast vinner...kört många bilar/ägt så 17tum å lägre komfort 18tum medelvärde och 19tum och mer snyggast men komforten blir lidande.. Lycka till/ från pitebo , 3 veckor kvar.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.