|
|
|
|---|---|
|
Innertaket i min bmw e38 har släppt ovanför baksätet , F,d ägare har snittat och limmat det för att det ska sitta uppe, men det ser för j.....t ut. Finns den någon som kan "klä om" inner tak el så till en lagom kostnad? el någon privat person som kan åtgärda detta som att typ lägga på ett originaltyg över det trasig innertaket, allt till det bättre.(gävleborg) | |
|
Borde vara smidigare att byta hela?,, Kan inte kosta många kronor på skroten?, om en hel inredning kostar mellan 4 och 6000. |
|
| Tar tillbaka min förra kommentar =) biligaste kostade 2000:-.. men skall det limmas om kan jag rekommendera Wurth spraylim, Vi har testat dom flesta spraylimmen som finns på marknaden men det finns inget som slår Wurth spraylim. OM nu sånt skall andvändas (just saying).. så nu ska jag vara tyst. | |
|
okey men tack så länge, sen är det ju någon som ska ta åt sig jobbet att byta innertaket, jag gör det iallafall inte. men ska visa innertaket för någon som pysslar med sånt jobb så får vi se. tack för tipset i alla fall. |
|
|
Hittar du tyg i rätt kulör så är det faktiskt mycket lättare än man tror, Bara spreja och klä istortsätt, och alla "böjar" och hörn blir inte skrynkligt eftersom att limmet är så pass klibbigt så det sätter sig bra utan att behöva streka på det tills det torkar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
