|
|
|
|---|---|
| skiljer det något i tak mellan z3 prefacelift och facelift? tå syftar jag främst på bakrutan | |
|
Nix, det är helt och hållet samma. Faceliften har dock ett extra innertak för lägre ljudnivå. Går finfint att eftermontera. /Masten |
|
| Masten: tack för bra svar. vet du var man kan köpa extra innertaket och om det är svårt att eftermontera? | |
| Zettiworld.de har det för 230€ + frakt. Vet inte vad bmw själva tar. | |
| BMW-Jerry hade en tilläggsfråga, är det svårt att eftermontera. Zettiworld.de säljer innertak även till tidigare modeller till ett rimligt pris. Om jag inte har helt fel för mig finns vanligtvis original innertak endast för årsmodell 1999 och framåt. Vore intressant att veta hur man fäster innertaket mot befintliga stag i taket. Måste det befinliga yttertaket först demonteras? Finns det någon som kan ge en indikation på hur många timmar det tar för en nomalt händig person. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.